Jeżeli zależy Ci na tym, aby sprzęt którego używasz służył Ci przez długi czas, w przypadku awarii radzimy korzystać tylko z serwisu, który posiada wysokie kwalifikacje w tej dziedzinie. Dotyczy to również wyrobów poza okresem gwarancji. Odradzamy także dokonywania samodzielnych prób napraw, ponieważ wyroby z jakimi masz do czynienia są urządzeniami elektrycznymi lub gazowymi i wymagają odpowiedniej wiedzy oraz doświadczenia w serwisowaniu. „Taniej” może w efekcie znaczyć drożej.
Regulamin reklamacji pogwarancyjnych
- Proszę wpisać poniżej dane z tabliczki znamionowej lub z karty gwarancyjnej, jeśli Państwo ją jeszcze posiadają. Tabliczka znamionowa jest umieszczone na obudowie sprzętu – z tyłu bądź w środku.
- Kontakt ze strony serwisu w terminie 2 dni roboczych, przy wykorzystaniu telefonu lub adresu mailowego jest równoznaczny z przyjęciem reklamacji.
- W przypadku braku kontaktu ze strony serwisu w wyżej podanym terminie, prosimy o telefon w celu weryfikacji otrzymania zgłoszenia przez serwis.
UWAGI
Jeśli nie potrafią Państwo określić usterki, uszkodzonej części lub kodu błędu, mile widziana jest dokumentacja zdjęciowa, którą mogą Państwo dołączyć do zgłoszenia.