Jeżeli zależy Ci na tym, aby sprzęt którego używasz służył Ci przez długi czas, w przypadku awarii radzimy korzystać tylko z serwisu, który posiada wysokie kwalifikacje w tej dziedzinie. Dotyczy to również wyrobów poza okresem gwarancji. Odradzamy także dokonywania samodzielnych prób napraw, ponieważ wyroby z jakimi masz do czynienia są urządzeniami elektrycznymi lub gazowymi i wymagają odpowiedniej wiedzy oraz doświadczenia w serwisowaniu. „Taniej” może w efekcie znaczyć drożej.

Regulamin reklamacji pogwarancyjnych

  • Proszę wpisać poniżej dane z tabliczki znamionowej lub z karty gwarancyjnej, jeśli Państwo ją jeszcze posiadają. Tabliczka znamionowa jest umieszczone na obudowie sprzętu – z tyłu bądź w środku.
  • Kontakt ze strony serwisu w terminie 2 dni roboczych, przy wykorzystaniu telefonu lub adresu mailowego jest równoznaczny z przyjęciem reklamacji.
  • W przypadku braku kontaktu ze strony serwisu w wyżej podanym terminie, prosimy o telefon w celu weryfikacji otrzymania zgłoszenia przez serwis.

UWAGI

Jeśli nie potrafią Państwo określić usterki, uszkodzonej części lub kodu błędu, mile widziana jest dokumentacja zdjęciowa, którą mogą Państwo dołączyć do zgłoszenia.

    Identyfikacja sprzętu



















    Dane kontaktowe
















    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych na potrzeby prowadzenia usług serwisowych zgodnie z ustawą z dn. 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych Dz.U. nr 133 póź. 833 i Dz. U. nr 02.101.926. Administratorem danych osobowych jest firma DAR-GAZ, u której w siedzibie są przechowywane dane. Klient ma prawo wglądu i uaktualnienia danych osobowych.

    Akceptuję regulamin zgłoszenia naprawy.