Formularz zgłoszeniowy naprawy pogwarancyjnej

Jeżeli zależy Ci na tym, aby sprzęt którego używasz służył Ci przez długi czas, w przypadku awarii radzimy korzystać tylko z serwisu, który posiada wysokie kwalifikacje w tej dziedzinie. Dotyczy to również wyrobów poza okresem gwarancji. Odradzamy także dokonywania samodzielnych prób napraw, ponieważ wyroby z jakimi masz do czynienia są urządzeniami elektrycznymi lub gazowymi i wymagają odpowiedniej wiedzy oraz doświadczenia w serwisowaniu. „Taniej” może w efekcie znaczyć drożej.

Regulamin reklamacji pogwarancyjnych

  • Proszę wpisać poniżej dane z tabliczki znamionowej lub z karty gwarancyjnej, jeśli Państwo ją jeszcze posiadają. Tabliczka znamionowa jest umieszczone na obudowie sprzętu – z tyłu bądź w środku.
  • Kontakt ze strony serwisu w terminie 2 dni roboczych, przy wykorzystaniu telefonu lub adresu mailowego jest równoznaczny z przyjęciem reklamacji.
  • W przypadku braku kontaktu ze strony serwisu w wyżej podanym terminie, prosimy o telefon w celu weryfikacji otrzymania zgłoszenia przez serwis.

Uwagi: Jeśli nie potrafią Państwo określić usterki, uszkodzonej części, kodu błędu, mile widziana jest dokumentacja zdjęciowa, którą mogą Państwo dołączyć do zgłoszenia.

Pole oznaczone * jest wymagane
Pole oznaczone ** obowiązkowo w przypadku działalności gospodarczej


Identyfikacja sprzętu


Dane kontaktowe

*Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych na potrzeby prowadzenia usług serwisowych zgodnie z ustawą z dn. 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych Dz.U. nr 133 póź. 833 i Dz. U. nr 02.101.926. Administratorem danych osobowych jest firma DAR-GAZ, u której w siedzibie dane są przechowywane. Klient ma prawo wglądu i uaktualnienia danych osobowych.
Akceptuję regulamin zgłoszenia naprawy gwarancyjnej.